torsdag 31 januari 2013

Träningsfokus

Nästan all min lediga tid går åt till att tänka på träning... Väldigt lite fokus på LCHF och bloggen just nu - men måste tillägga att jag äter väldigt ordentligt ny och fuskar endast vid tillfällen som 40-årsfest (i lördags). Då blev det lite bulgursallad (libanesisk buffé) och en gudomlig chokladmousse.
Dagen därpå åkte jag 21 kilometer skidor. Så långt har jag aldrig någonsin tidigare åkt - innan den här vintern blötlade hade jag möjligtvis tagit mig runt fem kilometer, men jag är tveksam till om jag verkligen gjort det. Nu har jag åkt en mil vid fyra tillfällen i vinter, och som sagt 21 km en gång . Men den 23 februari, när det verkligen gäller, då ska det bli tre mil (Tjejvasan). Då det är fullt fokus på kondition och styrka nu - och skidåkning när det går. Jag förstår verkligen inte vitsen med plusgrader och snö i januari!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar